Moped- & MC-branschen skapar möjligheter och samarbeten med företag och andra branscher i tuffa tider. Tillsammans gör vi skillnad.
Sverige, liksom hela världen, har stora utmaningar med bekämpandet av Covid-19. Samtidigt måste vi alla se till att hjulen snurrar så gott det går. Mc-branschens kampanj “Business as usual” syftar till att visa att vi tar situationen på allvar – men att livet måste få fortsätta.
Andra branscher, som besöksnäringen bland annat, kämpar i uppförsbacke just nu. Moped- & mc-branschen kan därför med stolthet presentera ett samarbete med Nordic Choice Hotels, där vi lockar landets moped- och motorcykelförare att köpa ett presentkort med 20 procent rabatt.
Vi tror att vi hojåkare kommer att semestra även denna sommar. Vi tror också att vi kommer att semestra på hemmaplan, i Sverige, mer än tidigare. Så passa på och köp ett presentkort för din motorcykelsemester redan nu! Bestäm senare när och var du ska köra och övernatta. Förutom att du själv sparar en slant hjälper du i det här fallet Nordic Choice Hotels att komma över de svåra tiderna i det korta perspektivet.
Kontakta din lokala handlare idag, se vilka erbjudanden denna har och boka sedan din hojsemester hos Nordic Choice Hotels!